پرسشنامه سنجش خودراهبری در یادگیری دانش آموزان (SDL)
رایجترین تعریف یادگیری خودراهبر به وسیله نولز این چنین است: فراگیران با کمک یا بدون کمک دیگران برای تشخیص نیازهای یادگیری، تدوین اهداف، شناسایی منابع انسانی و غیرانسانی، انتخاب و اجرای راهبردهای یادگیری و ارزیابی پیامدهای یادگیری ابتکار عمل دارند. یادگیرندگان خودراهبر، افرادی خودانگیخته، ساعی، مستقل، خود منضبط، خودباور و هدفمحور هستند. ویلیامز تاکید کرده … ادامه خواندن پرسشنامه سنجش خودراهبری در یادگیری دانش آموزان (SDL)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.